Ruilen en Retourneren
Bent u niet tevreden over uw product? Is het product stuk? Of is het product onjuist? Ruilen of retourneren is geen probleem.
U kunt binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden het product naar ons retour sturen. Na ontvangst van uw retourzending gaan we deze zo snel mogelijk crediteren (uiterlijk binnen 14 dagen).
Heeft u het product al langer in bezit, neem dan eerst contact op met onze klantenservice, dan helpen we u graag verder.
Meld hier uw retourzending aan en ontvang meteen een retourlabel:
Retourformulier
Download hier het retourformulier en voeg deze toe aan uw retourzending. Dit zorgt ervoor dat de afhandeling zo vlot mogelijk verloopt.Heeft u uw retour aangemeld met de grote blauwe knop? Dan hoeft u het retourformulier niet toe te voegen aan uw zending.
We begrijpen dat het kan zijn dat u de verpakking van het product heeft moeten beschadigen, dat is geen probleem.
Verzendkosten retourzending
Heeft u een defect of verkeerd product ontvangen? Dan zijn de retour verzendkosten natuurlijk voor onze rekening. We zullen dan zo snel mogelijk de verzendkosten aan u crediteren en/of een nieuw product naar u opsturen.Heeft u het verkeerde product besteld? Dan zijn de verzendkosten voor een retourzending voor uw eigen rekening. De kosten hiervoor worden verrekend met het te crediteren bedrag.
Annuleert u een bestelling terwijl deze onderweg is? Dan moeten we helaas de verzendkosten alsnog in rekening brengen en worden deze niet terug overgemaakt bij creditering.
In de winkel mag u altijd gratis retourneren of ruilen.
Voorbeeld:
1: Aanmaken van een retourlabel:
2: Selecteer hoeveel pakketten u retour stuurt, dit is van belang voor het aantal retourlabels:
3: Selecteer uw reden van retourneren:
4: Manier van crediteren:
5: Selecteer hoe u uw pakket wilt retourneren:
6: Geeft u uw pakket af bij een afleverpunt? De locatie kunt u aanpassen bij "Pas afleverpunt aan"
7: Controleer het overzicht
8: Gelukt! Print het label uit en plak deze op uw pakket.
Meld hier uw retourzending aan en ontvang meteen een retourlabel:
Return Policy
Not satisfied with your order? The product is broken or incorrect? Or it simply didn't meet your expectations? Exchanging or returning your products is no problem.
You can return your products within 14 days, without reason. We will then chargeback the purchase price as soon as possible (within 14 days after receiving the product). If you have owned the product for longer than 14 days, please contact our customer service first and we will gladly help you further.
Return Form:
Download the return form here and add it to your return shipment. The form is in dutch, but the most important thing you need to add on the form are your bank details, so we can refund the order. We understand that you may have had to damage the packaging of the product, that is no problem.
Return shipping costs:
If you have received a defect or wrong product, then the return shipping costs are at our expense of course. We will credit the shipping costs to you as soon as possible. We will then send you a new product to replace to defect or wrong product. If you ordered the wrong product, the shipping costs for a return are for your account. In our shop you can always return or exchange your product for free.
Zijn er nog vragen?
Onze klantenservice is van maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 17:00 direct beschikbaar. Buiten deze tijden is contact via mail, de live chat en facebook mogelijk.